Zabezpieczenie laminatem (opcja): TAK Trwałość: 2-5 LAT Wycinanie w kształt po obrysie: TAK maszynowo lub ręcznie Strona naklejania na szybę: Zewnętrzna lub Wewnętrzna
Jej unikalną zaletą jest fakt, że można przez nią oglądać świat za oknem jednocześnie mając naklejoną na szybę reklamę.
Folia perforowana wpuszcza do pomieszczenia około 50% światła, z tego powodu jest często wybierana przez klientów, którzy chcą aby reklama przepuszczała jak najwięcej światła przez witrynę okienną.
Należy pamiętać, że przez folię ażurową One Way Vision - można zajrzeć do pomieszczenia.
Efekt ten jest zwłaszcza widoczny - gdy światła jest więcej w pomieszczeniu niż na zewnątrz.
Aby całkowicie zasłonić widok z zewnątrz należy wybrać inne folie np. szkło mrożone
lub użyć folii dekoracyjnych - przyciemniających lub dających efekt lustro weneckie.
Każdy ją widział na szybach lub autobusach natomiast niewiele osób wie jak nazywa się tego typu folia. Jej nazwa i stosowany skrót OWV, pochodzi od angielskiego zwrotu One Way Vision co w tłumaczeniu osznacza jednostronne patrzenie. Oznacza to, że folie tego typu można zadrukować pełno kolorowym zadrukiem np. zdjęciem a mimo to osoby przebywające za oklejanymi oknami bez problemu zobaczą świat za oknem.
To bardzo proste - złudzenie optyczne. Folia OWV posiada na całej powierzchni dziurki zazwyczaj zajmujące około 50% jej powierzchni. Dzięki temu zaciemnia pomieszczenie w nieznacznym stopniu. W dodatku otowry te ułożone są w plaster miodu, co pozwala oszukać nasz wzrok. Jako jedyna z folli okiennych stosowanych w reklamie posiada też czarny klej, to sprawia że źrenica naszego oka dostosowuje się do natężenia światła, wybierająć jasniejsze obszary. W ten sposób nasze oczy widzą to co za oknem a mniej skupiają się na folii i jej kropeczkach.
Przystępna cena, dosyć szybki i prosty montaż oraz cechy takie jak nie zaciemnianie pomieszczeń oraz możliwość glądania tego co jest za szybami okien sprawiło, że folia najczęściej wykorzystywana jest przy oklejaniu dużych powierzchni witryn - reklamą lub komunikatami społecznymi.
Kolejnym bardzo powrzechnym zastosowaniem folii dziurkowanej jest reklama na pojazdach komunikacji miejskiej takich jak autobysy, autokary, tramwaje, trolejbusy, metro czy nawet kolejki górskie. Oczywiście za jej wykorzystaniem w takim miejscu równierz przemawiają włąściwości takie jak przeziernosć i nie zaciemnianie wnętrz pojazdów.
Powszechne też stało się zaklejanie tylnej szyby w samochodach osobowych i dostawczych. Ponieważ folia pozwala obserwować co jest za nią, nie ogranicza widoczności w tylnej szybie oraz bocznych oknach.
Cennik druku na poszczególnych materiałach oraz naklejania na terenie Warszawy
Ceny dotyczą powierzchni do 30 m2, przy większym zamówieniu prosimy zapytać mailowo o indywidualną wycenę.
Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich podatek VAT 23%
Materiał | Sam Wydruk | Sam Montaż | Wydruk + Montaż | Powyżej 30 m2 |
Folia biała z nadrukiem | 65 | 45 | 100 | do uzgodnienia |
Folia biała z nadrukiem + laminat / podklejka | 75 | 45 | 110 | do uzgodnienia |
Folia wycinana ploterowo | 75 | 55 | 120 | do uzgodnienia |
Folia OWV (One Way Vision, dziurkowana, perforowana) | 65 | 45 | 100 | do uzgodnienia |
Folia mleczna matowa - szkło mrożone bez wycinania ploterowo | 65 | 45 | 100 | do uzgodnienia |
Folia mleczna matowa - szkło mrożone wycinana ploterowo | 75 | 55 | 120 | do uzgodnienia |
Folia do podśweitleń (kasetonowa, translucentna) | 75 | 55 | 120 | do uzgodnienia |
Minimalna kwota zamówienia oklejania witryn w Warszawie | - | 350 | 450 | do uzgodnienia |
Usuwanie naklejek z okien | - | 40-50 | 30-40 | do uzgodnienia |